Hej hopp

Ja ni såg kanske mitt tidigare inlägg om snoppkycklingen så jag behöver inte tala om dagens middag :P

Min fina dator gick sönder i fredags.. Gahh hade haft den i ca en vecka och sen krach! Hårdisken dampade ur när jag spelade Sims med Linda. Vi trodde att vi skulle skita knäck! Dator började plötsligt att knäppa skrapa innuti som om något hoppade lös och for runt där inne. Hela datorn frös och jag kunde inte göra något. Det läs som att den skulle sprängas! Stängde av den och när jag slog på den sa den att det inte fanns något Windows eller att hårddisken inte gick att komma åt... Så igår satt jag i telefonkö och fick det fixat. Så om ca en vecka kommer en ny hårddisk och en ny windows som jag ska installera och sen ska allt funka.
Linda är så snäll som har låtit mig låna hennes gamla tills min är fixad, men hon var lite rädd eftersom att vi har haft som otur med allt som har med elektronik att göra :(
Och imorgon ska vi gå på jobbmässa i stan, hoppas att de blir något :) Är så less på att inte göra något!
Börjar bli förkyld också, det suger så jag har ställt in både Zumba och Box. Vill inte få det som Krister med +40 i feber, hosta och allt de andra. Det är ganska många som har fått det så jag tar det lugnt för jag har ingen lust att bli så sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0