Nolia imorgon

Om någon timma bär det av till Ånäset och sen imorgon bitti mot Umeå :) Har skrivit upp vilka utbildningar jag är inresserad av, det är dessa (Högst upp är det jag helst vill gå):

Kandidatprogrammet Biologi och Geovetenskap
Biomedicinprogrammet
Biomedicinskanalytikerprogrammet
Cevilingenjör- Bioteknik
Miljö och hälsoskyddsprogrammet
Arkeologiprogrammet
Högskoleingenjör- Berganläggningsteknik


Ska se om det finns fler liknande program, helst ett med mer geologi. Vill helst gå Biologi o Geologi men då är det två inriktningar, en till biologi och en geologi... vad svårt båda är så intressanta. Och det var jätte hög antagningspoäng till den ca 19 och jag har ca 14-15.. Kanske skulle ha sattsat mer på skolan, så dumt att jag inte visste vad jag ville bli då och var skolless.

Idag har jag sett på film (Harry Potter nr2). Och sen åkte vi (jag, Kim, Jonas och Cippe) och badade och ätit mat oh snart om ca en timma blir det "road trip" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0