Hejsan!

Ja jag vet att det var ett tagsen jag skrev nu, jag har haft omväxlande fullt upp och jätte lugnt det senaste. Har klippt av mig håret så nu är det axellångt i stället för långt ner på ryggen :) Säkert 20 cm som åkte av, det är så skönt! Nu är det inte ivägen längre. För några veckor sedan var jag Emelie Harrs hårmodell till bruduppsättning inför hennes slutgiltiga prov. Det blev jätte fint! Men det kändes lite överkurs att passa Vanessa i brudfrisyr :P

Snart börjar jag jobba också, på nästa tisdag har vi en utbildningsdag hela dagen och på näst nästa måndag och tisdag är det också utbildning sen så börjar jag jobba dagen efter på Byskehavsbad. :)

Mamma, pappa, syrran och brorsan kommer snart upp också för att hälsa på och fira midsommar. Det ska bli kul att få träffa dom igen :)

Nu kommer jag att skicka ut lite fler inlägg med lite tema på, annars blir det så konstiga inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0