Ny bh

Igår fick jag nog, så idag gick jag till Beltins och testade bhar. Och jo det var som jag fruktade. Jag har nu storlek 70G! 70G!!! G! OMG! inte konstigt att jag har haft ont i ryggen med mina bhar i storlek D-E 75-80.  Jag får ta och köpa några fler under sommaren då jag jobbar och drar in lite cash innan jag ska börja plugga. Den jag köpte idag kostade 600kr. Men det finns ju som inga alternativ, det fanns bara en bh i hela butiken som var skön och var fin nog.

Kim jobbade sin första dag idag ute på Rönnskär. Imorgon ska jag på utbildning på Byskehavsbad, det ska bli kul. Träffa nya människor och bli bjuden på både lunch och fika på Resturang Lanternan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0