Oh my Apple Pie

Idag har jag testat en otrolgit god glass:S Har suktat efter den sen den kom. Det är Oh my Apple Pie från Ben and Jerrys.

Så jäkla god! Äppelglass med bitar av äpple och bitar av pajskal mums! <3 Är jätte sugen på att testa Chunky Monkey men det får bli nån annan gång. Tur att jag inte är en superätare av glass, äter mig ner ca en cm i bägaren och sen mår jag lite små illa/blir less. Så dom räcker länge och det är första tuggan som är godast. Annan vanlig glass tycker jag inte alls om, det är bara Ben & Jerrys, isglass eller Italiensk glass jag gillar.

 

Och jag slö tittade lite på Tv idag och i reklampausen visade de en "trailer" på nästa avsnitt av Det Okända, det kommer att handla om Bodaborg i Torpshammar! Det måste jag bara se! Det har varit ett gamalt mentalsjukhus och jag vet sen tidagare att det är hemsökt men det kan vara riktigt kul att veta mer. Så på Måndag kl 21.00 sitter jag framför tv:n och ser på TV4+.

 

Nä men nu ska jag sova imorgon ska jag upp till "kursen", en helt onödig gren som AF har skickat mig på. 6 veckor på den "kurs", vi får "lära känna varandra och oss själva och få stöd i jobbsökningen". Gahh jag vill bara att det ska böi augusti så att jag får börja plugga igen. Jag vet vad jag vill så kursen är helt onödig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0