Kånken

Nu har jag också gått och skaffat mig en Kånken väska!
 
Blev så less på min gamla som gick sönder två gånger på samma ställe på ca 2 månader... Först lämnade de in den till skomakaren och den här gången fick jag pengarna tillbaka, så jag är nöjd på det sättet. Men jag var då tvugen att bli ganska arg innan de erbjöd pengarna tillbaka. De sa att det var mitt fel att fästet till väskan gick sönder för att jag har för mycket böcker i den. Men det är en laptop väska och då tycker jag att den ska hålla för skolböcker också. Och jag hade förklarat vad den skulle användas till när jag köpte den och det skulle inte vara några problem. 
 
Men jo.. Så det blev pengarna tillbaka och jag gick direkt till InterSport och köpte en Kånken :) Kan erskänna att jag har varit avundsjuk på Mlis och alla andra som går på stan med en. Och nu har jag en egen!
 
 
Det blev en Forest Green, men jag tycker att den var himla grå för att heta det :) Funderade på en Jeans blå eller en Vinröd men de skulle nog bara skära sig mot min knallröda vinterjacka. Och den grå är så fin :) Dom här ska då hålla iaf, 
 
Men jag saknar de stora platta facken på min gamla väska men det var som det ända positiva med den.. :) 
 
Nä nu ska jag göra Lassange och plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0