Period 2

Idag drog period två igång, ingen vila här inte! Idag hade vi upprop i Fysik A och Matte C och sen hade vi en matte lektion men det var mest repetition och jag har som B kursen ganska fräsch i huvudet. Så jag lyssnade mest och spelade mobilspel ;) räknade lite också förstås

Imorgon är det upprop i Biologi B, som jag längtar!

Men den här perioden blir nog ännu högre tempo än i första... Vi ska göra mer eller mindre klart alla kurserna före jul. Men planeringen är så bra gjord, så länge jag hänger med så blir det nog inga problem. Och Matte C verkar inte så jobbigt, det är bara några nya saker och annars bara lite svårare Matte B uppgifter. Och Biologin är ju bara kul :D sicken nörd jag är :D

Igår installerade jag senaste expansionen av Sims 3! Åh vad kul det ser ut! Man kan vara fe, häxa, ande, varulv, spöke och vampyr!! Men dum som jag är installerar jag det 10 på kvällen så jag hann inte titta så mycket och det blev ändå jätte sent så idag var jag dels trött hela dagen och var tvungen att springa till bussen. Så nu tänkte jag ta och spela en massa och kolla in alla nya saker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0