Boot camp!

Duggan är avklarad! Gick ganska bra tror jag, men vissa saker kände jag knappt igen men efter lite klurande så tror jag att jag löste det iaf :)

Och idag har jag varit på mitt första boot camp pass! Det var jobbigt! Och jag har kommit på varför jag hatat att springa ute, jag tycker verkligen inte om att höra min eget flåsande. Och jag behöver något att titta och koncentrera mig på så att jag inte hör mig själv. Eller hög musik :)

Men annars så var det kul, jag tror att det blir bättre när man har fått klämm på det, typ som boxen. Det var iaf liknade det dom gör på biggest loser. Vi välte traktordäck, drog kedjor, knäböj med vikter, drog Europa pallar, sprang i trappor med vikter, dra upp sig själv på en brandslang, och en massa magövningar som plankan och liknade. Men efter halva tiden så började det regna ganska mycket så vi gjorde de sista magövningar inne alldeles dyngsura :P kan säga att det var skönt att duscha efteråt :) jag färgade håret i helgen och när jag svettades så rann det rosa aktigt i pannan. Mys. Eller ja jag har tonat håret, så det ska ju försvinna.

Nä nu måste jag sova:) god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0