Lite prat om annat än bara skolan :)

Jag gör ju faktiskt annat än att bara gå i skolan, tro det eller ej.

I helgen var jag på suring fest hos Emelie tillsammans med några i klassen. Vi lärde Mats och Hanna att äta surströmming:) det var roligt :) sen så körde vi Jag har aldrig ( en klassiker) och allmänt gjorde galna saker :D sen tog vi oss en sväng på krogen :) det kändes dagen efter iaf ;)

Och det är så skönt att ha pengar igen! Har en del kvar av lönerna från i sommars och jag använder inte upp hela studielånet heller. Så nu inser jag att jag faktiskt kan köpa saker! Igår shoppade jag på Åhléns för över 500kr! Och jag köpte sånt som jag har velat ha länge, på fredag tänkte jag ta en Annica dag på stan :) klippa luggen, köpa sockar och annat som jag behöver :D

Nä nu blir det köttsoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0