Snart tentor!

Om om 6 dagar har jag gjort första tentan av 3, då ska jag skriva matte b tentan. Om 8 dagar skriver jag biologi a tentan och kemi tentan är om 11 dagar.

Det är nu det gäller, två lektioner har vi kvar i matten och sen är det tenta på hela kursen! Men matten känns ganska okej, vår lärare tog med en massa saker som vi kan öva på :) och jag ligger inte efter så nu sitter jag och repeterar.

Biologin känns inte heller så svårt, måste bara gå igenom allt några gånger så det sitter.

Men kemin däremot, är det något som jag skulle få ig i så är det det. Alla labbrapporter är inskickade och godkända iaf :) men det blir hård plugg i helgen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0