Söndag :)

Idag har jag bakat hallon macrons, dom vart sådär. Tror jag vispade smeten förlänge för de blev som små maränger... Inte kakor. Men dom blev rätt goda ändå. Himla söta bara, men kim älskar dom. Speciellt dom med choklad så dom är nästan slut nu. Dom smakar som en riktigt kladdig kladdkaka med mandel i :)

Och nyss fick jag hjälp av en av Kims kompisar via Skype. Han heter Sam och bor i Holland och studerar också kemi på universitet. Så vi satt i typ två timmar med mina labbuträkningar, det hade säkert gått mycket fortare om vi inte behövde prata engelska och båda pratar andra språk. Så då skulle vi komma på de engelska orden för de kemiska begreppen :) men det gick bra tillslut :) och nu vet jag några kemiska ord på holländska också :D

Men nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0