En sån där halv jobbig och bara tråkig dag..

Ja idag har bara varit en sån där halv jobbig och allmänt tråkig dag. Kanske beror på att det bara har regnat och varit grått hela dagen. Och så har jag bara varit less och trött. Men jag måste plugga för på tisdag har vi "dugga" i kemi. Det är ett mini prov på det vi har gjort hittills och man kan få några extra poäng till tentan om det går bra :) tror att jag redan har sagt detta men jaja :)

Så jag har försökt lite grann men inte så mycket som jag borde. Nu har jag testat något annat, förklara kemi för Kim! Då får jag repetion och då måste jag ju förklara rätt. Så kanske Kim lär sig lite kemi, kanske.... ;)

Hade tänkt färga håret imorgon, men får se om det hinns med. Färg är då köpt iaf. Lägger ut en bild på resultatet sen :)

Tor tyckte nog att jag skulle sluta försöka lära Kim kemi för han gick fram och la sig i boken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0