Taccomys med klassen :D

Nyss hemkommen från taccomys med klassen, en hade med sig världens godaste guaccamole! Skulle gissa på att det var ca 2 liter guaccamole i skålen och den tog slut :P Visst vi var säkert 20-25 personer men ändå :P
 
Några gick iväg för att se The Hobbit men jag har ju redan sett den, så jag åkte hem istället. Stretchat lite till utmaningen på Polefiten. Börjar kunna lyfta mitt huvud från marken iaf när jag gör brygga. Det är något som jag gör fel eller inte har värmt upp rätt för jag är stelats i världen i ryggen. Men benen börjar bli ganska börjliga. Måste nog börja göra det här varje dag :P 
 
Skolan går segt, det är mest mitt eget plugg och min egen motivation som släpar. Finns så mycket annat jag vill göra och kemi är ett riktigt sömnpiller. Idag kändes det inte som labb då vi skalade och mixade potatis och paprika. vi gjorde de för att jämföra hur mycket katalas dom fanns i dom och hur tåligt det var :P rätt kul och mixad paprika luktar supergott :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0