The Hobbit!

I tisdags gick jag Ann och Lovisa på nattpremiären av the Hobbit! Den var sjukt bra och jag ser den gärna igen! Dvärgarna är sjukt manliga :D Me like! 
 
 
Men det var lite jobbigt att filmen slutade kl 3 på natten.. Så jag kom hem tio i 4 på morgonen och lektionen i nomenklatur började kl 9. Jag gick faktiskt inte på den utan satsade på att ta igen förlorad sömn och plugga senare, jag och Ann hade även en utvärdering med läraren från förra kursen och sen skulle vi skriva labbrapporter.. 
 
Men framförallt var det för att jag inte hade fått så mycket sömn dagarna innan. Av någon anledning var det skitsvårt att somna både måndag och tisdag natt, fick på sin höjd 4 timmar sömn båda nätterna med fulla dagar på det. Orkade verkligen inte en sån dag till.. Det var tungt med orbitalkemin i måndags och Polefiten i tisdags gick så där pga sömnbristen.. Mådde fruktansvärt illa av alla snurrar och hängde inte med i korregrafin alls. Testade att göra det jag kom ihåg idag och det gick betydligt bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0