Snart omtenta :(

Om 6 dagar är det omtenta i fysik a! Och av någon anledning verkar jag inte kunna fokusera alls här hemma på att plugga. Men det känns som att jag ändå kan mer nu än innan. Hoppas att det räcker bara... Vore inte kul att få göra nästa omtenta som är i augusti :( jag har gjort alla g uppgifter på kapitel 2, 3, och 4, repiterat kapitel 5 och snart förstått kapitel 11. Kvar är hela kapitel 12 och 9, delar av 8. Och läsa/ räkna / repitera kapitel 6 och 7. Och sen repitera allt en gång till. Samt kolla igenom formelsamligen. 6 dagar...

Duggan i matte d gick ganska bra tror jag :) det kändes då bra när jag lyckades lösa sista uppgiften som gav 4 poäng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0