Back to school

Andra dagen avklarad av första veckan, nästa vecka består av tentor... Så vi har denna vecka att gå igenom det sista och repitera hela kurserna. Sen gäller det! Fysiken gick kasst igår men idag gick det super bra och kom in i värsta flytet! Men så fort jag kom hem så blev allt annat så intressant..

Idag fick vi också schema för nästa period, känns ganska lugnt och så skönt att jag klarade kemin och slipper göra om den nu. Då hade det inte varit roligt... 08:30-16:00 kemi, matte och fysik varje dag. Vi ska ha dubbellektion i matte nästan varje dag. Tur att vi har en bra lärare iaf :) och jag längtar till vecka 10! Sweet med 3 extra lediga dagar! De kommer att vara välbehövliga :D

Funderar på att inte gå matte e sista perioden. Jag ska gå kemi b och fysik b vilket är dom svåraste kurserna och jag antar att schemat blir något liknande som vi har nu.. Men jag är ändå lite sugen, han är ju så sjukt duktig på att förklara och det kan ju vara bra att ha någon gång. :)

Idag fick jag äntligen tummen ur mig att köpa en potatispress. Åh så god middag det blev! Kan nog bli mer sånt i veckan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0