Jobbig dag

Åh ångest! Hur ska jag hinna allt. Biologin har jag nästan gjort klart allt i nu ikväll. Två dagar kvar till resten..

Förut idag gick det inte så bra heller. Vaknade med den värsta mensverk jag någonsin har haft :( smärta, rysningar och illamående gick i vågor hela tiden. Hade det inte varit för att det var sista lektionen i matte innan tentan så hade jag inte åkt till skolan. Det var inte lite jobbigt när en sån jätte våg kom när jag fick hjälp av Johan med en matte regel... Något svårt att koncentrera sig kan jag säga! Men som Linnea sa, bättre nu än mitt under tentan. Och jo hon har rätt.

Nä men nu ska jag se ett avsnitt Fringe och sen ska jag sova:) god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0