Mums!

Idag åt jag nog världens enklaste och godaste middag. Det var en rulle med phiadelphia, sallad, gurka och en burk makrill i tomatsås :D Super enkelt och hur gott och saftigt som helst. Och det kändes ändå rätt nyttigt. Den blir säkert perfekt till sommarens pickninkar :D Jag hittade receptet i ICAs app. Jag la i lite extra paprika, tomat och babyspenat. :)
 
 
Och just nu känner jag mig som värsta galna katt-tanten. Alla katter ligger runt om mig i sägen och kurrar/tvättar sig. Närmast ligger Babyface som vi kallar henne. Igår var vi på Akvarie Center och frågade lite om det kunde vara något fel på Babyface för att hon är så liten. Och då berättade vi hur stor Tor var, och han i kassan blev typ paff. Allt han sa var "Oj, han blir nog en riktig bjässe"... Tor kanske är onormalt stor... Han väger väl runt 5kg och han blir 1 år i maj. Han har fortfarande stora tassar och öron. Tänk om han växer i dom, han kommer ju bli en minitiger :D 
 
Igår köpte jag nya byxor! 1500kr fattigare blev jag också. Jag handlade på JC för jag blev så less när jag testade Cubus byxor, jag vill ha high waist men jag tog med mig några av varje. Men jag tyckte inte att dom ens påminnde om high waist alls. Så la jag ett par high waist och ett par low waist brevid varandra. Och det var ingen skillnad! Gylfen och allt var näst intill lika långa, skillde ca en halv cm mellan dom. Och high ska ju sitta strax under navel och low ska ju sitta typ just ovanför trosorna... Den skillnaden är då längre än en halv cm på mig, vet inte hur ni andra har det men jag misstänker att det är fler än jag som har så... 
 
Så jag vart less och igår blev det JC. Det blev ett par crocker och ett par Lee. Dom lär ju inte nötas sönder så fort eller tappa formen heller. Mina senaste Cubus-jeans tappade formen direkt, ända gången dom sitter bra är när dom just är nytvättade.. Nä jeans kan vara värt att betala en slant för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0