Sportlov!

Så himla skönt med sportlov! Jag tror att det gick bra på omtentan men det är ju så svårt att veta. Så jag får väl se hur det går.

Idag har jag börjat måla om i hallen. Jag har målat väggen med alla garderobs dörrar och det vill jag få klart innan ikväll för annars blir vi nog tvungna att sova på soffa för det är typ hur mycket grejer som helst där inne!

Och igår la jag ut bilen på blocket och det är ändå förvånande hur många dom har ringt, minst 5 har ringt och ett par stycken har mejlat. Imorgon ska en från Pite köpa den :) 2000kr med tanke på att dom fel som finns är dyra att fixa så tror jag inte att jag får mer för den. Och han är lätt den trevligaste som ringt. Då känns det bättre att sälja den.

Nä nu ska jag göra middag och sen fortsätta måla och sen ska jag kolla in nya Sims 3 expansionen, universitet! Som jag har längtat! Och nu kan dom bli fulla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0