Halloween och resten av veckan :)

Förra helgen var det Halloween, jag gick som popart. 
 
 
 
Lovisa gick som docka och innan vi gick ut på Lokal så hade vi en liten tjejkväll tillsammans med Ebbe och Ann. Vi drack lite Doleys och pratade. Hur mysigt som helst. Det gör jag gärna om! Kvällen bjöd på sjukt många knäppa killar som kom fram och flörtade på så skumma sätt.. måste vara för att det var Halloween eller nåt sånt. :Pn 
 
I tisdags var det dags för tenta igen, nu i Biostatestik och Epedimiologi. Tror att det gick ganska bra, nog för att det gick skitdåligt på dom sista uppgifterna men gränsen är 50% så det borde jag ha klarat. :) 
 
Och i onsdags började vi med Grundläggande Kemi. Det känns mest som repetion från Kemi B. Läraren verkar jättebra, lite flamsig med det är nog alla kemilärare. Igår satte han eld på en tuss bummulskrut i sin hand :D Snacka om att liva upp lektionen :P 
 
Det ända som är lite surt är att boken är på engelska. Men det är väl bara att vänja sig vid det. 
 
Ikväll ska jag iaf ha hur kul som helst!! För ikväll är det finsittning!! :D Jag ska ha på mig min fina blå Hell Bunny klänning och så ska jag få en sminkning av en ny sminkbutik i stan för att jag var missnöjd med deras eyeliner :D Men nu ska jag till Lovisa och göra mig iordning.
 
Ha Det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0