Önskelista

Har filat lite på en önskelista, nog för att den är mest till mig själv men ändå. Det kan vara ganska skönt att ha en liten lista på det jag önskar så att det blir lättare att prioritera mellan dom. 
 
Böcker: 
Jag önskar mig alla fem böckerna i Liftarens guide till galaxen serien på engelska. 
Kaffe med rån av Cathatina Ingelman-Sundberg.
Ugley av Skott Westerfeld är en serie på 4 böcker på engelska om en alternativ framtid.
 
Men jag har ju redan så sjukt mycket olästa böcker.. Jag måste läsa ut dom först innan jag skaffar nya! Jag måste bli bättre på att ta tillvara på tiden och börja läsa då jag egentligen bara slösar tid vid datorn.. 
 
Bio:
Just nu är det världens bio månad. The Hunger games catching fire har premiär ikväll. The Hobbit Smagus ödemark har premiär den 11 december. Den nya versionen av Carrie kommer den 29 november. Och 12 years a slave kommer ut slutet av november. Alla är filmer som jag gärna ser på bio, men The Hunger games och The Hobbit är absolut prioroterade, vi pratar på att se på The Hobbit på nattpremiären :D 
 
Bra att ha: 
En mixer, eller en stavmixer. :) 
 
Kläder:
Tja några nya bh:ar vore inte helt fel då det verkar som att jag äntligen har gått ner en storlek, Även på tröjor kan jag ta en mindre storlek och byxorna börjar bli lite stora :) Men jag har inte gått ner ett kg! Men skillnad har det absolut blivit, det tycker Kim också :D Men jag vet inte om jag tycker att det är värt just nu att köpa kläder.. Med träningen så blir det väl mer skillnad om ett tag och då blir de nya liks förbannat förstora ändå... Eller så händer ingen ting :P Hur som helst är jag ändå nöjd som jag är och det är viktigast och smärtan i rygg/nacke är nästan borta med mindre tuttar och mer träning :D 
 
Sen är det ju sånna önskingar som man sitter och drömer om för sig själv, typ en resa till Englad och gå på Madametousau och Harry Potter-land och på deras Naturhistoriska Riksmuseum :D Och shopping i London så klart! Jag skulle vilja köpa en kortsett och en massa kläningar :D 
Och resor till typ Japan, Kina, Thailand :) Ja se nåt nytt helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Mli

Men visst ligger HP-landet i USA?

Svar: Det ska finnas två stycken, det i USA är med som ett nöjesfält. Det i England är mer som ett museum med rekvesita och alla byggnader :D
Annica

2013-11-20 / 10:19:41
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0