Polefit

Den senaste veckans polefit har gått superbra! För exakt en vecka sen kunde jag inte så på huvudet utan att någon hjälpte mig upp. I torsdags gick jag på friträning med Tessa och vi hjälpte varandra. När jag gick därifrån kunde jag kicka upp mig själv i huvudstående. Och i helgen när jag kom hem testade jag igen mot stången och det gick bra. Lite ringrosigt i början med tillslut släppt det. Och idag kom jag upp på första försöket! :D Här är bildbevis från i torsdags: 
 
 
Vi har även fått lära oss nya läskiga trick då man ska kasta sig bakåt :P Och att stå på huvudet utan att ha stöd av vare sig vägg eller stång.. Det gick inte så bra för mig.. :P Men det kommer väl nån dag :P Och nu är det bara två gånger kvar och sen ska jaggå upp till nivå 2 efter jul :D Jag måste bli bättre på att klättra men det blir bättre för varje gång och jag har ju hela lovet på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0