En man som heter Ove

Jag tänkte att jag kanske borde skriva lite om alla böcker jag läser. Kan ju vara kul att gå tillbaka och läsa om nåt år eller så :)
 
Första inlägget blir då om: En man som heter Ove
 
 
Boken handlar om Oves liv. Till en början hatade jag huvudpersonen. Han var så sjukt störande och negativ. En riktig tjurgubbe! Men boken var skriven med så mycket humor att jag inte kunde sluta läsa, skratta och gråta. För genom bokens gång får man veta hur Ove blev så där bitter och det var många gånger som jag var tvungen att torka tårarna. Och mot slutet så började jag faktiskt att gilla Ove. Han var inte helt genom bitter iaf :) 
 
Skriver jag mer om handlingen så avslöjar jag typ hela boken, men LÄS DEN!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0