Tentaplugg

Ja nu är det dags igen, tentaplugg.. Suck! Ja men jag har snart förstått allt om pH och jämnvikter iaf, sen är det bara resten kvar. 6 dagar på mig. Det blir nog inte så mycket annat roligt gjort. Ikväll börjar iaf Polefit nivå 2, shit vad nervös jag är. Har inte stretchat eller tränat så mycket som jag hade tänkt under jul. Men min totalt värdelösa brygga har iaf gått och blivit till en hyfsad normal brygga. Ska lägga upp bilder sen när jag får nån som kan ta bilder på mig. Det är ju inte så tvär enkelt att göra det själv. ;) Och slå på min runkeeper lite oftare så att jag kan se hur mycket jag faktiskt går och cyklar. Idag blir det 30 min promenad (till och från skolan) + 80 min cykling och 90 min polefit. Då borde jag sova gott ikväll iaf :)
 
Tog förebilder nu på nyårsafton. Inte smickrande men ändå helt ok. Jag känner mig ändå rätt nöjd med min kropp som den är. Lite lovehandels men och korta ben.. men men det löser sig nog :P Tänkte ligga i som fan med Polefiten till nästa nyår och se hur skillnaden blev. Jag tänkte iaf gå 2 ggr i veckan, gärna 3. Och sen äta vettigt. Ingen diet för min del, det är inte min grej. Jag äter mat helt enkelt. 
 
Igår gjorde jag världens godaste middag. Ris med kyckling i jordnötssås! Såsen blev så sjukt god. Den var gjord på jordnötssmör, kokosmjölk och sambal olelek :D Naaaamm! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0