Nästan 2 års uppehåll

Snart är har det gått två år sedan jag bloggade senast.. Ja vad ska jag säga. Så sjukt mycket har hänt sen dess. Nu har allt börjat lugna ner sig och jag känner att jag har börjat hitta mig själv igen efter allt. Nu har saker runt om ordnat upp sig och jag har hittat ett lugn igen och hittat glädjen igen. Jag har nu en andra hands etta på Teg som mest troligt kommer bli ett första hands kontrakt senare (håller tummarna). Är nu ikapp med skolan (några rättningar på rapporter kvar men det går fort och en omtenta) och nu har jag fått extrajobb som servitris på en Indisk restaurang och jag har börjat träna igen efter ett nästan 1 års långt uppehåll. Jag är faktiskt förvånad över hur lite skillnad det ändå är i kroppen efter det uppehållet. Visst är det skillnad men jag är nästan lika vig och känner att styrkan snabbt återvänder.

Men jag tänkte att nu har jag börjar få upp min lust för att börja skriva och blogga igen. Men nu blir det nog lite vuxnare inlägg. Jag är betydligt vuxnare nu och jag tänkte mest blogga om livet och mina tankar om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0