Saknad

Igår halv 7 på morgonen åkte Kim tillbaka upp till skellefte och jag är kvar:( Saknar honom så mycket, har verkligen blivit bortskämd med hans närhet när han har varit nere så länge som 2 veckor. Längtar så tills när vi får flytta ihop!
Vill inget annat än vara nära honom, är ju ifrån honom i bara två dagar och ändå känns det så mycket.

Igår höll jag mitt tal i nationellt prov i svenska b. Man skulle prata i 5 min och jag pratade i 5 min och 9 sek, så det var ju bra. Men tydligen hade jag skrivit mitt PM helt fel så det måste jag skriva om:( Och i morgon ska vi ha den skriftliga delen, önska mig lycka till. Vi får sitta i 5 timmar och vi får ingen lunch, men vi skulle få någon macka av skolan. Sen så har jag inget inviduellt val så när jag har gjort klart mitt prov kan jag åka direkt till skellefte:D

Har också fått reda på att det går skabb nere på internatet. Skolan sammlade alla oss på AWARE för info möte om det. Det smittade bara genom kroppskontakt, blev glad när jag hörde det. För jag är så sällan nere på internatet och är jag där så brukar jag ändå inte kramas och gosa med folk (inte min grej direkt, finns bara en jag vill karma:)) Så alla är lite nojiga just nu coh visst kriar det lite extra nu bara för att man vet vad som går, eller så tänker man mer på det när det väl kliar:S

För övrigt i skolan så är det fullt upp, historiaarbete, religionsarbete, projektarbete, 3 prov på g den närmaste tiden så det är mycket att göra så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Har funderat mer och mer på vad jag skulle vilja hitta på efter studenten. Jag vet att jag vill flytta ihop med Kim, helst i en fin 2:a men man får väl se vad det blir. Sen fundrar jag på att skaffa ett jobb eller öppna eget, ska jag öppna eget så blir det ett caffé :) Jag tror att det kan vara jätte kul, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra men det kan man säkert få hjälp med på arbf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0