Nu börjar en ny era i mitt liv

Ja nu börjas det, jag har inte skrivit ett inlägg på hela sommaren. Men jag har iaf kommit in på mitt drömprogram Biomedicin :D Nu sitter jag i mitt studentrum och igår hade vi första nolle festen för oss i klassen. Det blev mest att vi minglade och drack vin :) Det var riktigt kul att få träffa varandra och alla verkade snälla och ganska lika mig, lite iaf ;)

Just nu har jag varken fixat internet eller duschat eftersom att duschen är omöjlig att slå på och internetet säger att jag inte är student än... Men det fixar väl sig snart, vaktmästaren är iaf påväg så snart kan jag duscha och visa mig bland folk igen ;)

Imorgon börjar det på riktigt, då är uppropet och första lektionen börjar. Så spännande! När jag har duschat ska jag fixa ett par matlådor till veckan och jag borde väl läsa lite mer i böckerna och förbereda mig :)

Men lite motigt är ju allt det här, att flytta till Umeå och plugga och lämna Kim hemma i Ursviken. Saknar både Kim och Tor helt galet mycket men jag får väl snart annat att tänka på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0